Det vart en bra helg

Helgen blev mysig och mammsentrevlig. I fredags blev det lite god mat på kvällen, sen mys i soffan tills ögonen och kroppen ville sova. I lördags tog vi bilen och körde till Kosta Outlet och där gick vi och strosade bland alla fina glaspjäser, vill ha massa... Det var himla trevligt. Köpte örngott till mitt nyinköpta Ulrika Hydman påslakanset, blev kalasfint i sängen. Vi tog oss hem med hjälp av min levande GPS där bak i bilen, mor och jag tyckte att hemåt låg åt det där hållet medans Alex envisades att vi skulle köra åt andra hållet, så tack Alex. Utan dig vet i katten var vi hade hamnat i de småländska skogarna, haha... Jag med mitt lokalsinne.. På vägen hem var det tänkt att vi skulle fika på de goda medtagna mackorna, till slut hittade vi ett trevligt fikaställe. Men det var så in i nordens kallt när jag öppna dörren, så det slutade med att vi fick inta mackorna i bilen, så gick det med den fikan. Väl hemma så lagade jag en god kycklinggryta och vi mumsa och njöt. I söndags så blev det sådana där trevliga måsten som tvätt och röj. Min underbart snälla mamma har putsat alla mina fönster och städat ur alla mina besticklådor, det blev så rent och fint. TACK SNÄLLA MAMMA, ÄLSKAR DIG...

Nu går jag och myser där hemma, det är något visst med rena fönster och tyvärr är det inte lika roligt att få dem rena. Hämtning av far stod sedan på schemat och jag bjöd på raggmunk när han kom hem, gott var det. Pappsen hade haft en minst lika bra helg nere i Lund med brodern min.

Nu är det måndag igen och en jobbvecka har man framför sig. Lite kallt ute men det är ljust och solen skiner. Nu kallar jobbet men vi hörs snart igen. Ska lägga in korten sen förra helgen senare ikväll.
Ha nu en härlig och bra måndag alla fina människor.
*KRAM*

Kommentarer
Postat av: Angelica

Låter som ni haft en riktig myshelg, trots lite kyla.



Kramar från Motala

2009-04-20 @ 08:14:15
URL: http://finastearabella.blogg.se/
Postat av: Annelie

Oh va mysigt med mamma helg, kosta skulle jag vilja kolla in hört att de har mycket polan och pyret kläder där =) Kram kram

2009-04-20 @ 16:46:38
Postat av: Lotta

Så var det tisdag och det växer ute i naturen så det knakar. Men såååååååå underbart även om det är småkyligt om natten.

Ha en bra dag

2009-04-21 @ 08:03:05
URL: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0