Hemma

Då tog vår härliga helg slut och hemfärden väntade. Adjö till goa vänner och kramar i massor, vi saknar er redan. Men nya träffar är så gott som inplanerade, så vi ses snart igen... Vi körde straxt efter kl 8 på morgonen. Hemresan gick bra och jag hittade även den här gången, bravo mig. Vi kände att vi inte hade någon tid att passa så vi tog en sväng om Växjö och kollade in stan lite. Därefter körde vi vidare mot Kalmar med ett litet stopp vid Kosta Outlet. Alltid roligt med små utflykter som inte är inplanerade. Handlade lite smått och gott eller Alexander handlade rättare sagt och gissa vad? Jo, böcker såklart, min boktok till son är överlycklig varje gång han hittar nya böcker att köpa. Den här gången blev det 5 stycken. Väl hemma sen blev det lite gyros och pizza, hade ingen större lust att laga mat när vi kom hem. Nu ligger sonen i badet och jag ska packa upp efter resan. Sedan blir det mys och film i soffan innan john blund kommer och tar över hos oss båda. Vilket jag tror han snart gör. I morgon är det jobbdag för mig medans Alexander fortsätter sitt påsklov.
Tre saker jag har gjort bra idag:
1. Kört hem min son och mig med största säkerhet.
2. Haft härliga, goa prat och sjönsjungande stunder i bilen med sonen.
3. Förbereder en myskväll med sonen.

Ha en skön kväll alla och var rädda om er... Kram..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad skönt att ni kom säkert hem och vad duktig du är som hittade hem igen via Växjö. Jag blir djupt imponerad.



Kramar från Motala

2009-04-14 @ 20:45:55
URL: http://finastearabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0