Föreläsning!

Ikväll ska jag och en kollega gå och lyssna på Agneta Sjödin i Vasakyrkan. Där kommer hon att berätta om sin/sina pilgirmsvandringar och även om hennes nya bok. Tror och hoppas att kvällen kommer bli givande med många kloka ord och en intressant livshistoria. Har själv inte läst hennes böcker, ännu. Ser fram emot kvällen.

Alexander åker till mormor och morfar efter skolan för att fortsätta julbaket. De lär bli pepparkakor och pepparkakshus som står på schemat. Moltaz och jag myser i soffan när kvällen kommer.

Fin fredagskväll önskar jag er och tänk en extra tanke på de som står dig närmast.

*All kärlek till er*


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hoppas att du får en underbar kväll!!!



Kramar i massor till dig!

2009-12-04 @ 17:26:02
URL: http://finastearabella.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hoppas du hade en trevlig kväll. Jag har hört att Agneta ska vara bra.

Kram

2009-12-05 @ 20:55:56
URL: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0