Knorr!

Sprutan är tagen och jag känner mig helt okey. Har än så länge klarat mig från biverkningar. Håller tummarna för fortsatt frisk kropp och knopp.

I söndags hade vi, min fina lilla flock en härlig dag. Efter lunch tog vi Moltaz och gick ner för att mata änderna. Gott tyckte Moltaz som hela tiden försökte sno fåglarnas bröd :-). Därefter gick vi in till stan för att titta på  julskyltningen. Mysig stämning och lagom kallt. Vi gick sammanlagt i tre timmar och det gick kanon. Moltaz fixade det bra förutom en liten detalj... Han ÄLSKAR att äta papper, vilket han inte får. Ni kan ju tänka er hur det ser ut på gatorna en skyltsöndag. Han har förknippat ihop färgen vitt med papper och det var mycket som var vitt på marken med andra ord mycket vitt som ville ätas upp...

Matte morrar åt alla som slänger skräp överallt och förstör vår fina miljö.

Nu är rasten slut och jobbet kallar.

Trevlig dag önskar jag er alla.

*Kramar från mig*


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilken härlig söndag ni hade

Kan riktigt se Moltaz jaga allt det vita hahaha

Vilket jobb han kommer att få när/om snön kommer till er hahahaha



Kramar till er alla

2009-12-03 @ 12:10:22
URL: http://finastearabella.blogg.se/
Postat av: Bloggägaren

Ja, du Angelica den tanken har slagit oss också. Videokameran ska vara framme när första snön kommer... Kan bli riktigt roligt..

2009-12-03 @ 20:12:35
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Lotta

Det är ju godare med snö och bättre för magen. Hoppas den kommer snart. Jag vet en som vill ha snö, eller jag vet två.

Ha en trevlig fredag.

Ska du kolla på Idol?

Vem vill du ska vinna?

Jag hejar på Erik.

Kram

2009-12-04 @ 08:59:01
URL: http://tankarombilder.blogg.se/
Postat av: Lotta

Glömde skriva att min arm blev jättesvullen av sprutan, men inget annat hände så man får vara nöjd.

:-))

2009-12-04 @ 09:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0