Sjuklingar!

Idag har vi haft en lugn vilodag, känner oss halvdana båda två. Men mycket vila, lite glass och te med honung gör allt mycket bättre så det blev en omgång med kalmarspelet.

Vem vann?? Ja, det var inte jag utan grabben med guldbyxorna, haha. Mycket nöjd son, men det tar på krafterna att spela och vara alert i sina beslut som rör spelet. Efter spelet så blev det vila, mys i soffan med täcke och kudde.


Tre saker jag har gjort bra idag:
1. Delgett mina yrkesplaner för en lyssnande person.
2. Gått en liten kvällsrunda och lämnat bilen hemma.
3. Spelat spel och vilat kroppen hela dagen, tagit hand om en sjuk son på bästa sätt.


Nu behöver jag en säng, en kudde och ett varmt täcke för jag är så trött. Känner mig inte helt kry så jag önskar alla en god natt med söta drömmar.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Gratulera Alex till vinsten Hoppas att han kryar på sig snart Mycket vila, ordinerar dr Angelica

Vad har du för yrkesplaner? Nu blir jag nyfiken =)



Kramar från Motala

2009-02-10 @ 09:06:51
URL: http://finastearabella.blogg.se/
Postat av: Annelie

Åh vilken sjukstuga det är hos er då!! Krya på er kram kram

2009-02-10 @ 14:33:53
Postat av: Lotta

Vila, te med honung och en mamma som pysslar om är rätt medicin för sjuklingar.

Krya på er/ Kram

2009-02-10 @ 18:28:12
URL: http://tankarombilder.blogg.se/
Postat av: Johanna och Stina

kryA på er och tänkt luddiga valptankar =)

2009-02-10 @ 20:06:31
Postat av: Christina

Svar: Tack så mycket! Tog lite tid men det är rätt enkelt egentligen! :)Detsamma!

2009-02-11 @ 16:42:23
URL: http://pinapina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0