Snart...

...så är min målvikt nådd. Jag har väl cirka 3-4 kg kvar att gå ner i min viktresa.. Har i dagsläget gått ner 12 kg. Det känns helt fantastiskt bra, så mycket lättare i kroppen nu. Tänk att jag gått och burit på 12 mjölkpaket i onödan så länge. Aldrig mer... Jag har inte bara förllitat mig på vågen som jag egentligen tycker är överreklamerad utan jag har använt mig av måttband och de här måtten är väldigt intressanta att kolla på. Jag har gått ner 14 cm bara över magen, 11 cm över rumpan, 8 cm över bröstet, 7 cm över låren, 7 cm över midjan, 8 cm över knät och det känns ju på hela kroppen och framförallt på hur kläderna sitter. Nu kommer jag i en hel del kläder i garderoben igen och en del börjar bli för stora och pösiga, haha hur skönt som helst. Jag är så stolt över mig själv för att jag har kommit så långt på min resa, det är en tuff väg att vandra men värd hur mycket som helst. Har inte kommit igång med träningen så som jag vill men det kommer det också. Funderar att börja med yoga, pilates eller body balance, tror det är bra för både kropp och själ. När jag fått upp min ork och kondis en aning så kommer jag att börja med cirkelträning, något jag ser fram emot.

Min kväll börjar gå mot sitt slut och snart väntar sängen. Alexander sover hos mormor och morfar inatt, mormor har tagit ledigt i morgon för att kunna umgås med sitt älskade barnbarn. De få nog en härlig dag tillsammans.  Det är redan onsdag idag och halva veckan har gått, vart tar dagarna vägen??

Tänk på att fylla dagarna med värdefulla små ting som gör livet en aningen bättre och glöm inte att dela med dig av ditt leende till dina medmänniskor.

Sov gott och kram till er alla.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Bra kämpat gumman!!! Nu är det inte alls långt kvar Heja heja!!! Önskar dig styrkan att fortsätta och att komma igång med träningen.



Kramar från Motala

2009-02-18 @ 22:25:17
URL: http://finastearabella.blogg.se/
Postat av: Lotta

Bra jobbat Fia! Det är lätt att samla på sig och svårare att bli av med. Men när man börjar nå sitt mål så är man mycket stolt över sig själv.

Kram

2009-02-19 @ 08:08:28
URL: http://tankarombilder.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du är enormt duktig!! Här står det still.. har kommit av mej lite! Men du är kanonduktig!

2009-02-19 @ 15:51:28
Postat av: Annelie

Åh duktig du å kämpat så! kramkram

2009-02-20 @ 09:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0