Trötter!!

Är lite trötter idag och det har jag varit hela veckan, känns som det är en liten bacillusk i kroppen som inte hittar ut, jaja.. Även sonen känner sig lite halvdassig ikväll och ligger nu i ett varmt bad och kurerar sig, han vill så gärna vara pigg i morgon för han och kompisarna har bestämt biobesök och sedan övernattning, så håll tummarna. För mig blir det en lugn och skön fredagskväll i soffan med min kära laptop i knät och vännen Angelica snackandes över msn samtidigt som vi tittar på Lets Dance och kommenterar i massor, haha. Jobbet har flutit på bra och gjorde ett konstanterande att veckorna går såååå otroligt fort, herregud det var ju nyss måndag. Vart tar dagarna vägen??? Är det fler med mig som känner att livet går fort? Hur ska vi göra för att sakta ner livshjulet och får känslan att det inte rusar på så dant? Jaja, det är nog så för många så det gäller att ta till vara på livets härligheter och njuta av det lilla.

Här kommer en bild på Alexanders nya gardiner.

Alexander som två månaders bebis

En sån sötnos

Tre saker jag har gjort bra idag:
1. Fått lite ordning i köket med dukar och sådant, äntligen.
2. Gjort vackra hjärtan med barnen på jobbet inför alla hjärtans dag.
3. Myst och tagit det lugnt ikväll tillsammans med Alexander.

Myskväll till alla...

Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

Vad underbart att ni har varandra via msn!! Eftersom ni bor så långt ifrån varandra!

2009-02-05 @ 20:32:02
URL: http://minisdagbok.blogg.se/
Postat av: Angelica

Supersnygga gardiner.

Hoppas att du o sonen håller er friska så att helgens planer håller, framför allt för honom. Måste tyvärr skjuta på daten till lördag och Melodifestivalen istället Men kommenterar den gäran med dig



Kramar från Motala

2009-02-05 @ 21:04:23
URL: http://finastearabella.blogg.se/
Postat av: Lotta

Visst går tiden i en rasande fart utom när man sitter och väntar på doktorn eller är hos tandläkaren, men där vill man ju inte va så valet är lätt. Det gäller att försöka lägga energin på bra val och goda tankar. Hoppas du får en trevlig fredagskväll i soffan. Jag ska gå till jobbet och mysa med de behövande.

Kram

2009-02-06 @ 10:58:26
URL: http://gmunsterlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0