Aledal!

Måndag och ny vecka, nya möjligheter. Idag har Alexanders ridning kört igång igen efter ledigheten. Hästarna fick en lugn start och ridningen flöt på galant. Har inte mer att blogga om idag för huvudet är redan i sängläge så det är väl lika bra att kroppen lyssnar och följer efter, haha. Här kommer en liten kortisfilm på Alex och Kamomill. Sov så gott alla...

Ingen film idag, datorn ville inte som jag. Gör ett nytt försök i morgon.

Tre saker jag har gjort bra idag:
1. Tröstat ett väldigt ledset barn vid lämningen i dag.
2. Pratat med politiker om fördelar/nackdelar, förändringar i vårt arbete.
3. Lyssnat och njutit när min goa son spelat piano.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hoppas att du sov gott inatt och känner dig piggare idag. Fri från förkyldningen?

Såg ditt fina inlägg hos Charlotte, Vad söt du är!!!



kram till dig min söta vän

2009-01-13 @ 21:48:33
URL: http://finastearabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0