Bra avslut på en jobbvecka!!

Idag fick jag gå lite tidigare från jobbet, skööönt för det är alltid härligt med tidiga fredagar. Jag åkte hem och förberedde mellanmål åt de inkommande grabbsen. Alexander med kompisarna Robin och Kalle. Sen bar det iväg till simhallen i Mönsterås för att bada och ha det skönt. Vi hade en toppenkväll där och både grabbarna och jag njöt. Efter badet körde jag hem dem till Robin för övernattning och jag drog vidare hemmåt. En härlig bilfärd blev det när grabbsen börjar sjunga tillsammans. De går alla i kören och sjunger så fort de kan. Nu satt de och sjöng massa härliga julsånger och en och annan självupptäckt sång. Mamma Sofie bara njöt bakom ratten av deras glädjespridande sång...
Tack goa grabbar för att ni sprider glädje med er sång







Lite bubblor fick avsluta badvistelsen.

Lets Dance stod på tur och min goa vän i Motala hängde med över msn, Tack för en trevlig tv kväll. Lets Dance är rätt spännande att se för det är så otroligt blandade männsikor som är med i årets upplaga. Mina favoriter är: Laila (superduktig), Magnus (wow vad stor han är men ändå rörlig, alltså dansrörlig), Hannah (så sockersöt), Morgan (superduktig i första programmet) och så Niklas (söt och duktig på kort tid). Spännande personligheter är med och lär sig dansens konst så jag kommer att följa Lets Dance i den mån jag kan.

Tre saker jag har gjort bra idag:
1. Jobbat bra med förändringar på jobbet.
2. Kört grabbarna och mig till en härlig fredagskväll och haft kul tillsammans.
3. Egentid i soffan, läst bloggar och kollat tv=skönt.

Kramar till er alla och tack för att ni läser mina ord och tankar och är intresserade av min vardag, det betyder mycket för mig...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gu va mysigt med bad i bubblor och sång i bilen, kan ju inte bli bättre. Lite avundsjuk som missade dansen pga jobbet, men på Söndag blir det både dans och kör.

Kramar från en snart sovande nattarbetare

2009-01-17 @ 08:40:08
URL: http://tankarombilder.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vilken härlig fredag du hade Va mysigt med grabbarna, bad och sång :-) Tack själv för en härlig TV-kväll. Håller med du om favoriterna



Kram från Motala

2009-01-17 @ 16:03:59
URL: http://finastearabella.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vilken härlig fredag du hade Va mysigt med grabbarna, bad och sång :-) Tack själv för en härlig TV-kväll. Håller med du om favoriterna



Kram från Motala

2009-01-17 @ 16:05:08
URL: http://finastearabella.blogg.se/
Postat av: Annelie

Ja vad fick mönsterås för betyg? Här var det lets dance med och vi är så sugna på och börja dansa andreas och jag! Kram kram

2009-01-17 @ 16:27:18
Postat av: Johanna och Stina

Klart vi vill hänga med i svängarna! Hur går vikt.och träningskampen?

2009-01-17 @ 22:31:34
URL: http://minisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0