Jobb igen...

Ja, då var det dags för jobb igen efter en skön ledighet. Den har visserligen kantats av lite sjukdom både hos Alex och mig. Jag känner mig inte helt hundra ännu, halsen känns fortfarande inte helt okey, även kroppen känns tung och trött.

Det kändes inte roligt att jobba idag, hade liksom ingen glöd till jobbet, visst var det roligt att träffa kollegor och barn igen, men det var nog det enda. Det som känns skönt är att komma in i vardagens rutiner igen när det gäller kost och snart träning. Fast egentligen är jag trött på rutiner också, det finns så mycket mer att göra än att bara följa rutiner. Om man ändå vore miljonär, då skulle jag bosätta mig på Maldiverna för ett tag och bara vara och njuta av det vackra livet som finns där. Hmm, drömmar är härliga...

Har skrattat gott åt min blogg idag när jag gick ut för att kolla den på jobbet. Som ni vet så har ju Angelica och jag lekt webbdesigners över helgen med allt vad HTML koder innebär. Det är ju bara det att jag valde ett nytt teckensnitt till min blogg och hemma så var den strålande vacker men på jobbets dator var den inte lika vacker... Haha, såg ut som skräp... Försökte fixa till det lite, men oj vad jag flyttade omkring texten och allt innehåll, såg ännu skräpigare ut då, haha... Kanske kan jag skylla på tröttheten eller så har jag helt enkelt ingen framtid i webbdesignersyrket
Men jag kommer nog att försöka lite till, det känns viktigt att ha en blogg som man trivs med och som är personlig. Så fortsättning följer...

Tre saker som jag har gjort bra idag.
1. Jag kom upp i tid så jag slapp att stressa iväg till jobbet.
2. Lyssnat och gett råd till en som behövde det.
3. Börjat med mina viktmål igen efter jul/nyårs uppehållet.

              

Kommentarer
Postat av: Angelica

Snygg ny design :-) Du är så duktig Men det var synd att den förra inte blev bra på jobbet, i min dator såg den ut som i din.



Lycka till med kosthållningen nu när du satt igång igen :-)



kram kram

2009-01-07 @ 20:41:45
URL: http://finastearabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0