Bebbegos...

Min vän har fått en bebis, en liten Caspian. Jag var ju och fick en liten förtitt uppe på BB, vilket var helt underbart. Så i tisdags åkte vi hem till dem och gratulerade till en ny liten kille. En härlig stund med mycket bebisgos och mys med hela familjen, lite goda våfflor blev det också. Caspian var 49 cm när han föddes, precis som Alexander och han vägde 3010g och Alexander vägde 3050g. Så häftigt att få hålla en sådan liten bebis igen och lika kul för Alex att se hur liten han var när han föddes. Det här med att en ny människa föds är något speciellt och något man ska vårda ömt för det är inte alltid det går som man vill... Tack min vän för att jag fick ta del av er speciella händelse och för att jag fick gosa med er fina son Caspain.


Sov gott och sätt värde på det du har i din närhet för vem vet hur länge vi får ha det kvar...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken goding.Bebbemys, luktar så gott. Nästa söndag ska jag lukta på bebbar. Vovvebebbar...

Sov Gott!

2009-03-08 @ 01:49:12
URL: http://tankarombilder.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vilken mysbebbe. Så härligt med bebbegos.



Kramar från Motala

2009-03-08 @ 11:04:00
URL: http://finastearabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0