Duktiga jag!!

Vet ni vad?
Jag har varit och tränat nu ikväll, gång nummer två och gissa vad...
Det var lika kul den här gången, tjoho vad bra jag är. Jag körde ett
Easy Line pass och jag promenerade dit och hem vilket var extra
skönt. Nästa pass är inplanerat på söndag och eventuellt kan det
bli ett extra pass i morgon... Det känns så skönt i kropp och själ att
vara igång med träningen, det har tagit tid men nu så... Bättre sent
än aldrig...

Nu blir det varma mackor och sen lite mys i soffan för att sedan
inta sängen, i morgon blir det jobb och skola igen. 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt jobbat!

2009-03-11 @ 20:08:55
Postat av: Angelica

Heja heja Vad duktig du är!!!!



Kramar från Motala

2009-03-11 @ 20:40:36
URL: http://finastearabella.blogg.se/
Postat av: Lotta

Va man blir nöjd med sig själv när man inser hur gott man mår av att ta tag i saker som man vill och tänkt sig göra länge.

Bra jobbat!

2009-03-12 @ 00:16:08
URL: http://tankarombilder.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jippppiii duktiga du!!! Åh vad jag önskar att jag kunde följa dig det verkar vara en träningsform som skulle passa mig! Kram kram

2009-03-12 @ 10:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0