Helgmys

Ytterligare en vecka har avverkats. Känns bra med helg och vila. Igår hade vi finbesök på jobbet, min kollegas dotters hund var och hälsade på. En härlig liten Bostonterrier som jag gillar skarpt. Det blev en härlig stund för barnen med mycket klapp och frågor att ställa. Jag passade också på att gosa lite extra, för det är något speciellt att få den närheten till en hund, det är så mysigt. Nu längtar jag ännu mer efter vår lilla valp som kommer innan sommaren.



Har ägnat kvällen i vår soffa, lite trötta och sega efter veckan som gått. Ätit gott och kollat Lets Dance. Ikväll håller jag på Laila och Magnus. Vill se dem i final även om jag tycker att Morgan är jätteduktig också. Ska bli spännande att se vilka det blir i finalen. Alexander har nu somnat och jag ska snart göra likadant. I morgon ska vi till Kalmarsalen och se på buskis med Jojje. Solsting och Snedsprång blir det. Alex favorit är Jojje så det kommer nog att bli många goa skratt. Efteråt ska vi ut och äta på restaurang. Föräldrarna ska med i morgon, alla tre fick biljetten av mig i julklapp... En härlig klapp att få ge som kan glädja oss alla tillsammans.

Ha en skön kväll alla och stor kram från mig...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Önskar dig en underbar lördag med många skratt och mycket mys



Kramar från Motala

2009-03-21 @ 02:06:14
URL: http://finastearabella.blogg.se/
Postat av: Leia

Så sött!

2009-03-21 @ 14:07:17
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0