Karlskrona utflykt..

I lördags så tog vi bilen och körde till Karlskrona, kände för en liten utflykt på tu man hand. Det blev en härlig dag med shopping, god lunch med efterrätt, lite sightseeing och roliga upptåg. Alexander köpte böcker i vanlig ordning, jag köpte också lite böcker och lite kläder köptes både till stor och liten. En ny liten vän till soffan fick oxå följa med hem, precis som att jag inte har tillräckligt med sådana här små sötingar, men ville så gärna ha med honom hem. Så söt ju... Efter stan så åkte vi runt lite i Karlskona och minnerna efter mormor och morfar gjorde sig påminda, vi har haft så kul genom åren när jag var liten. Nu fick jag visa och berätta för Alex om allt roligt jag varit med om när det gäller Karlskrona. Sen bar det hemåt mot mor och far där vi stannade för att äta en god bit mat... Alltid lika trevligt och gott. Mamma hade bakat så himla goda bullar som det bjöds på efter maten eller rättare sagt som jag tog efter maten.


Sötnosen som fick följa med hem.

Kläderna jag köpte till mig.


Nu blir det lite slötid i soffan framför tvn, lite nervarvning inför en ny vecka som vi har framför oss...

Tre saker jag har gjort bra idag:
1. TRÄNAT och njutit av det, det var så himla roligt.
2. Bokat in träningspass för kommande vecka, bra Fia.
3. Lagat en god kycklinggryta och avnjutit den med min fina son.

Puss och godnatt alla fina människor där ute.


Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

fin fint!

2009-03-08 @ 22:42:32
URL: http://minisdagbok.blogg.se/
Postat av: Angelica

Visst är det roligt att berätta och visa för sina barn om sin egen barndom. Låter som ni hade en riktigt mysig lördag.

Riktigt snygga kläder och en så söt liten apa, den passar ju perfekt i soffan =)



Kramar från Motala

2009-03-09 @ 08:55:28
URL: http://finastearabella.blogg.se/
Postat av: Christina

Hej hej! Vad kul att du träffat honom! Vet att han bor i färjestaden tillsammans med en pudel. Hälsa tillbaka om du träffar dem något mer! :)

2009-03-10 @ 18:25:37
URL: http://pinapina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0