Stolt!!

Idag känner jag mig så stolt över mig själv, som ni säkert vet går jag en match mot överflödiga kilon och utebliven träning under en lååång tid. Kilorna och jag är helt överens och det går åt rätt håll, så där är jag kanonduktig. När det kommer till träning så har det inte gått lika bra, lite promenader är väl det jag åstadkommit. Men så idag bestämde jag mig för att börja...

Idag har jag tränat för första gången på ca 2 år. Wow... Åkte in till gymmet efter lite överläggande med mig själv om det verkligen inte var något annat jag behövde göra istället, haha.. Men det knepet funkade inte idag, tack och lov. Idag har jag tränat Easy Line, ett cirkelträningspass där du kör maskiner och step i ett hejdundrande tempo. Känner mig så glad att jag kom iväg, det var så kul och kändes så skönt i kroppen efteråt och under tiden med för den delen. Har även bokat in i min kalender ett träningspass på onsdag och ett på söndag och eventuellt ett på torsdag också. Onsdag och torsdag blir det Easy Line men på söndag ska jag prova Afro Power Dance, ska bli kanonkul.

Jag är på gång igen, sakta men säkert och med ett annat utgångsläge. Det här är för min skull och för att jag ska må bra och då gäller det att hitta en träningsform som passar just mig. Ska inte säga för mycket efter bara en gång, men det är en bra början och det är ofta det jag behöver för att lättare komma i fas igen.

Ha en bra söndag allihopa och lycka till med era beslut som ni tar för eran skull och välbefinnande...

Kommentarer
Postat av: Angelica

O jag blir så stolt över dig!!!

Nu börjar det. För din skull!



Kramar från Motala

2009-03-08 @ 21:08:52
URL: http://finastearabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0