Min stora fina grabb, 12 år, grattis...

Söndagen kom och våra vänner var kvar, så när klockan var 06.00 på morgonen kom Zebastian in och väckte mig. Han hade lovat att vara min väckarklocka.Trött som jag var så bad jag om en timmes sömn till och punktlig som Zebbe är så återkom han runt 07.00... Trött som jag vanligtvis är om morgonen så kom jag väl upp 07.20. Väl uppe så gjordes morgonbrickan klar och våra röster gjordes startklara. Sen var det dags att fira in min fina 12 åring med sång och mys och paket. Det var första gången vi var flera att morgonfira och det var så mysigt, tack vännerna för att ni var med och gjorde Alexanders dag så speciell. Runt 13.30 kom kalasgästerna och då vart det ännu mera firande, gott och trevligt. Här följer bilder från den fina dagen:




Sen var det förberedelser för det kommande kalaset...

En födelsedagsfilm gjord av Fredrik, min bror kom med posten... TACK!

Många goa skratt blev det, en present gjord av kärlek...

Även gården skulle göras fin, fin...


Taccos stod på menyn och förberedelserna är i full gång...


Chokladtårta...

Först sång och sedan blåsa ljus, make a wish...



En underbart härlig dag med familj och vänner. Alexander var så nöjd och glad efteråt så tack alla ni som gjorde denna dag så minnesrik...

Kommentarer
Postat av: Johanna och familjen!

Grattis igen! Vilken toppendag du verkar ha haft Alex. Mys med massa folk som sjöng för dej! Du är en fantastisk mamma Fia! JAg beundrar dej! Kramar JOhanna

2009-05-10 @ 18:57:36
Postat av: Angelica

Vi tackar ödmjukast för att vi fick vara en del av denna dag Det var härligt att uppleva



Kramar från vännerna i Motala

2009-05-11 @ 15:48:42
URL: http://finastearabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0