Vi for till Öland...

... i måndags och träffa vår lilla goding. Nu har han hunnit bli 9 veckor gammal. Det var ett litet yrväder som mötte oss. Så söt, så glad, så fin och helt underbar. Glad och pigg och nyfiken på livet. Det kommer att bli en härlig tid när vår lilla kille kommer hem. Hans uppfödare har börjat vänja honom vid att ha halsband på sig och hon kallar honom vid hans namn Moltaz och han kissade på tidning 5 av 6 gånger, så duktig han är. Han är även van vid att kunna sova i sin hage och bli lämnad en liten stund utan att gnälla, han har även hagen som sin vilo/sov plats. Känns som ett väldigt bra förarbete som hon lägger ner på vår kille. Nu är det inte mer än 6 dagar tills vi far över till Öland för att hämta hem vår Lagotto kille. Så till helgen ska det förberedas så att välkommnandet blir så bra som möjligt och så att alla Moltaz saker står på plats. Det är en speciell kille som längtar hela tiden och tycker det ska bli så roligt. Det blir ett stort ansvar som ska tas och han förbereder sig på bästa sätt, så jag är övertygad om att han kommer att bli en toppenbra husse till Moltaz.

Nu måste jag återgå till jobbet igen, apropå jobb så har jag bara 4 arbetsdagar kvar innan jag går på valpledigt, tjoho...

Lägger in lite bilder senare under kvällen på en 9 veckors Moltaz.

Kommentarer
Postat av: Johanna och Sting

Snacka om att få det förspänt!!

2009-05-14 @ 15:14:43
Postat av: Lotta

Oj va tiden gått fort. Jag förstår att ni längtar efter er lilla bebis.

Kramizar



2009-05-15 @ 00:14:02
Postat av: Angelica

Åååååhhhh, så mysigt ni kommer att få det



kramar fråm Motala

2009-05-15 @ 12:11:33
URL: http://finastearabella.blogg.se/
Postat av: Annelie

Åh va guttigt ni kommer att ha det! Precis som att vara mammaledig =) Kram kram

2009-05-15 @ 13:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0