Tåget närmar sig!

Snart ska jag in och hämta mitt hjärtegull vid stationen, ska bli så kul att få höra hur han haft det och att få ge honom en kram... För även om det har varit skönt med en helg ensam, vilket jag inte är van vid så saknar jag Alexander... Men så är det väl...

Jag har passat på att bara ta det lugnt, förutom en sväng på stan i lördags med Katja. Har kollat film, varit ute på långpromenader och idag har jag städat, kanske inte lika kul men en ond nödvändighet.
Nu så blir det duschen sen ut med Moltaz. Tåget anländer 19.00 och då står vi där med öppna famnen :-)

*Kram och hej från mig*


Kommentarer
Postat av: Angelica

Så skönt för dig med egentid =) men det är ju klart att man saknar barnen när de är borta :/



Kramar till dig

2010-03-01 @ 12:06:05
URL: http://finastearabella.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hittade du något fint på stan?

Mysigt med lite egen tid. Lika gott är de när hemmet fylls med frågor och bullpapper igen.

Kraaam

2010-03-03 @ 22:34:18
URL: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0