En vecka!!

Då har jag avverkat en vecka av mitt nya lättare liv. Det har gått väldigt bra. Men visst kunde jag känna ett litet sug av något gott i lördagskväll vid soffan. Men jag är väldigt envis när jag bestämt mig för något så det gick bra. Mest på skoj så ställde jag mig på vågen idag på morgonen, tänkte att något synligt resultat är ju för tidigt att se.. Men där fick jag fel, -1kg hamnade jag på. Så skoj och så bra med en tidig morot att fortsätta samma tänk...

Önskar er alla en trevlig dag
*Kram kram*


Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

Duktiga du! Jag tog några få bitar igår lunch, men stod sen emot hela kvällen!

2010-01-18 @ 17:12:27
Postat av: Angelica

Hejja hejja Du kommer att lyckas utmärkt

Kram kram

2010-01-19 @ 12:06:27
URL: http://finastearabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0