Idag är ingen vanlig dag!!

*Det är min älskade sons födelsedag*

Tidigt idag på morgonen närmare bestämt kl. 03.00 fyllde Alexander 13 år. Grattis älskade son...

 För 13 år sedan förändrades mitt liv, jag blev mamma. Det är den vackraste gåva man kan få här i livet och jag fick den. Jag är så enormt tacksam för det och jag har vårdat min gåva ömt för varje år som gått. Tillsammans har vi blivit starka och lyckats ta oss över hinder som ibland har varit svåra, svåra att förstå att de ens måste existera. Men för varje hinder vi lyckats ta oss igenom så har vi blivit starka som individer. Vi står idag enade och är mer sammansvetsade än någonsin som mor och son . Jag önskar jag kunde ge dig hela universum, men jag vet att min kärlek räcker långt och den har du obegränsad tillgång till. 

STORT GRATTIS TILL DIG ALEXANDER
 IDAG TAR DU KLIVET FRÅN BARN TILL UNGDOM MED ALLT VAD DET INNEBÄR.

HIPP HIPP HURRA TILL FINASTE SONEN SOM FYLLER 13 IDAG.
ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA OCH LITE TILL, KOMMER ALLTID FINNAS I DIN NÄRHET.

Liten blir stor



Kommentarer
Postat av: Angelica

STORA STORA GRATTISKRAMAR TILL DIN STORA SON FRÅN OSS KRAAAAM

2010-05-03 @ 08:35:39
URL: http://finastearabella.blogg.se/
Postat av: JOhanna med familj

HURRA HURRA HURRA! Grattis fina Alexander på din dag!

2010-05-03 @ 16:46:40
Postat av: Annelie m fam

Grattis till Alexander hoppas din dag blev toppen!!!

Många kramar från oss

2010-05-04 @ 07:55:39
Postat av: Lotta

Graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatis!

Stora killen som fyller 13 år.

Hoppas du hade en bra dag och att du fick många paket.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2010-05-06 @ 13:41:49
URL: http://tankarombilder.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej Sofie, Alexander och Moltaz! :)

Hoppas att allt är bra med er! Länge sen ni skrev något nytt här nu... Tänkte bara kolla om ni hade lust att träna lite agillity eller bara ta en promenad någon dag med oss framöver när vädergudarna är lite mer på våran sida mot vad dem varit den senaste tiden!

Ha det kalas bra! Många kramar Nina och Nitro

2010-06-01 @ 13:02:43
URL: http://nitromedflock.zoomin.se
Postat av: Nathalie

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-12 @ 16:45:14
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0