Glömde...

Otur igen... Vet inte om jag berättade, men min bil blev ju påbackad den 1 maj. Ett par 18 åringar skulle parkera här utanför men ojdå där stod visst redan min bil. Så en tillknycklad front och lite nylackning och ny nummerplåt stod på tur. Vet ni vad som hände i tisdags, tror ni inte att jag blev påbackad igen... En äldre dam backade utan att titta bakåt och ojdå där stod visst jag igen... Så nya bucklor i sidan och lite repor och sådant... Jag blir nog snart stammis på verkstaden. Men det jag börjar undra över är: Vågar jag ha bilen kvar? Vad kommer att hända härnäst? Är det någon förvarning till något större? Eller kan man bara ha sådan otur att bli påbackad två gånger på 3 månader?? Hmm, funderar...


Åter till Bornholm
En vacker vecka med många sevärdheter och firning av far och bror. Bornholm är inte en sådan stor ö så man tar sig lätt runt och hinner med mycket på en vecka. Vädret var vackert med ett par regnskurar. Fanns en pool några minuters gångväg från stugan så där har det badats varje dag. Havet låg en 10 minuter bort så där blev det oxå några sköna bad. En jättefin stuga fick vi hyra som låg perfekt och var precis lagom stor, tack Ritva och Kaj för förtroendet...
Lite bilder från Bornholm:

Vackra rundkyrkor
 
Museum hanns det med



Hasle rökeri


En hel del vågor, men badades gjordes det..


Chokladtårta som bror min gjort, mums så god.

Födelsedagsfirande med tårta och paket. Far fick en fin fotobok som jag
gjort med kort sedan vår Gotlandsresa förra sommaren, den blev så fin..

Utflykt till vackra, spännande Hammershus





Det var en del bilder, men nu måste jag inta sängläge, jobbdag väntar. Så det blir mer Bornholm i morgon och allt annat vi hunnit med den senaste tiden. Det har funkat bra på jobbet idag, kom upp i tid, fick ut en mycket morgontrött Moltaz. Fick i stort sett dra ut honom för att han skulle kissa sen drog han sig tillbaka till sin hage för att fortsätta sin skönhetssömn...

Sov så gott kära bloggvänner

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi blev med påkörda på Öland, det värsta är att hundarna satt i bilen då men ingen sa nåt eller lämna en lapp!

2009-08-06 @ 23:11:07
Postat av: Johanna igen

Det är retriverkoppel, halsband o koppel i ett!

2009-08-06 @ 23:44:09
Postat av: Angelica

Vilken otur du haft med påbackningar av bilen



Vilka härliga bilder från Bornholm Underbart att ni fick en så härlig resa.



Kramar från Motala

2009-08-07 @ 10:59:03
URL: http://finastearabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0