Mysdag...

Idag är det söndag och då ska man ju ta det lugnt och det har vi gjort. Sov länge och gick i pyjamas ännu längre
så skönt. Lite duktig har jag allt varit och fortsatt i städ/utrensandets tecken och gjort snyggt i badrumskåpet. Har även sett till så Alexander har fått en liten plats i hyllan till sina toalettartiklar, snällt va? Blev lite ressugen när jag surfade runt och fick se sista minuten resor till Maldiverna för 3995kr för två veckor, dock bara flyg men ändå. Kan ju säga att det var liiiiiiitteeee dyrare när vi åkte, hjärtat säger: packa väskan och åk men hjärnan säger nåt annat, hmm. Jobbveckan närmar sig och krafter måste åter hämtas till detta, så tjoho till er alla och ha en riktigt skön kväll.

Tre saker jag har gjort bra idag:
1. Städat och gjort fint i badrumskåpet, återigen räddat livet för eventuella utramlande saker, haha.
2. Gått en långpromenad med sonen.
3. Drömt mig bort mot nya resemål för mig och sonen.


Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

haha åka igen!!

2009-01-11 @ 21:19:35
URL: http://minisdagbok.blogg.se/
Postat av: Angelica

Låter som en riktigt skön söndag



Dröm min vän, dröm, o låt drömmen bli verklighet :-)



kram kram från oss i Motala

2009-01-11 @ 22:21:59
URL: http://finastearabella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänk, va man kan hinna med många ställen när man sitter och drömmer sig bort.

Ha en mysig kväll/

Kram på er

2009-01-12 @ 20:11:03
URL: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0