Skön fredag och Maldiverna, vårt paradis.

Äntligen fredag och ledigt igen. Har varit sååå trött sen jobbet började igen. Det var tur att det bara var en kortvecka. Nu har man en helg att se fram emot och ikväll tillbringas den i soffan, just nu tittandes på Lets Dance. Alexander har två kompisar hemma hos sig som ska sova över ikväll. De har övergivit mig för lek inne på rummet.

Idag har det töat hela dagen och snön är i stort sett borta, mitt på dagen tittade solen fram och det blev helt plötsligt vår i luften. Oj, vad skönt det kändes. Jag är ju en vår och sommartjej, då trivs jag bäst. Dagens sol tog mig tillbaka till Maldiverna, vilket jag förresten drömt om inatt... Vill verkligen tillbaka dit, få njuta en gång till av detta paradis.
Först en bild på ett snöfattigt Kalmar.

Det är vad som är kvar av grabbsen snöborg.
Sen kommer lite bilder från ett varmare klimat.

Utsikten från vår bungalow.

Solnedgång i paaradiset....

Här njöt vi en del.

"Vår strandremsa"







Stingrocka modell mindre.





Lizzie som bodde hos oss.

Huvudstaden Male i bakgrunden.

Sandslott klart efter ett kul jobb på stranden.

Flygande hund, så söt.



Alexander och kockarna.

Åh, en underbar stund när vi snorklade över sköldpaddorna.

Snacka om bra kamoflage.

Herr bläckis på 7 meters djup.



Kort från ovan.





Det var lite semesterbilder från vårt paradis. Kommer säkert flera längre
fram. Ett underbart ställe som behöver upplevas.

Tre saker som jag har gjort bra idag:
1. Haft en lugn och skön morgon med Alex innan skolan.
2. Fixat gott och mys till Alex och hans övernattningsgäster.
3. Varit och köpt mig en fin kjol och skjorta, så himla fint.

Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

ååååååååååååååå inte ett dugg avis!

2009-01-10 @ 00:43:28
URL: http://minisdagbok.blogg.se/
Postat av: Angelica

Så fina bilder du har lagt ut.

Hoppas att du/ni/vi kan komma iväg snart igen



kramar från Motala

2009-01-10 @ 22:23:53
URL: http://finastearabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0