Ännu mera snö!!!

Idag när vi vaknade var det vitt, vitt överallt. Har snöat hela natten och säkert kommit 15 cm. Vi hade ett par grabbar här som blev överlyckliga och slängde sig ut i snön och var där sedan i ett par timmar.. Yes, tänkte mammorna och slängde sig vid datorerna och gissa vad??? HTML säger det er något, jojo mensan där är vi och grejar och donar och kommer på nya saker hela tiden. Är inte klara med våra bloggar ännu men en bit på väg. Det är riktigt kul att kunna ändra i sina redan färdiga mallar, ibland superfrustrerande men resultatet är värt mödan.
Har varit iväg och köpt en ny skrivare idag en kombinerad sådan. Min gamla har torkat ihop för länge sedan. Så nu ska jag bara lära mig att redigera bilder och sådant kul sen är det bara att skriva ut. Nu ska jag försöka få mig och Angelica att slita oss från datorerna och sätta oss i sköna soffan istället och kolla nån bra film.


Tre saker jag har gjort bra idag:
1. Gjort en blogg till Alexander och hans kompis Zebastian.
2. Gjort det mysigt med ljus och mysstämning för våra gäster.
3. Pratat med tre okända ynglingar i affären om deras beteende mot en förståndshandikappad man, en bra diskussion där de återkom till mig för att få ett råd. Ungdomar behöver oss vuxna i sin närhet. 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

Gu vAD duktiga ni är, men du alex bloggadress får man den?

2009-01-04 @ 22:56:27
URL: http://minisdagbok.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hejsan!

Va du är duktig, det är ju så kul me blogg. Jag ska me greja lite sedan när jag fixat min dator. Ha det gott!

Ja vill me ha Alex bloggadress!!!!!!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-01-05 @ 14:19:06
URL: http://tankarombilder.blogg.se/
Postat av: Annelie o William

Alex bloggadress vill jag med ha ska bli kul och få titta i den! Kram kram

2009-01-05 @ 23:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0