Massage...

Igår var jag på en halvkroppsmassage och gissa om det var skönt.
Jag låg bara och njöt och höll på att somna mot slutet. Jag kommer
att unna mig en massage då och då. För det är en sak som man
bara gör för sig själv, lite egentid samtidigt. Och det är något som jag
lovat mig själv att bli bättre på. Samt att minska stressen, det har jag
också lovat mig själv och än så länge har jag lyckats bra. Snart är det
jul och jag ser vekligen fram emot det i år. Det ska bli så mysigt och
sen älskar jag ju paket, vill ha många... Jag vet, jag är vuxen men jag
kommer nog aldrig sluta skriva önskelista, haha. Julklapparna är
inlöpta och klara, men kanske att jag köper något mer till Alexander.
Jag har ju bara han att skämma bort och det gör jag så gärna när det
är jul. Tjingeling från mig...

Kommentarer
Postat av: Johanna och StinA

Gud vad pigg o glad du ser ut! Riktigt fräsch!

2008-12-17 @ 23:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0