Sista timmarna 2008

Vill önska er alla ett riktigt bra slut och ett gott nytt år... Själv vaknade jag med feber efter en sömnlös natt. Men har gjort det bästa av dagen iaf, men det blir en lugn kväll. Alexander och jag var inne vid slottet och kollade nyårssmällarna, har blivit en tradition att se dem så det var bara att klä på sig varmt och bege sig inåt stan. Lite feberfrossa fanns med och en något svettig men frusen Sofie, men vad gör man inte... Nu är vi hemma igen och ska snart äta lite god mat och sen blir det filmkväll och filt i soffan... Här kommer lite bilder från nyårssmällarna inne vid slottet...






Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

Gott nytt år!

2009-01-01 @ 08:37:46
URL: http://minisdagbok.blogg.se/
Postat av: Christina

Gott nytt år på dig med! Nu så finns det första inlägget om Teo hemma i min blogg, helt underbar är han!

2009-01-01 @ 17:04:28
URL: http://pinapina.blogg.se/
Postat av: Christina

Gott nytt år på dig också!

Nu är Teo hemma och det första inlägget hemma är skrivet, finns bild med. Helt underbar är han! :)

2009-01-01 @ 17:05:13
URL: http://pinapina.blogg.se/
Postat av: camilla Svensson

Hej Sofie!

Det var spännande och intressant att få ta del av din egna blogg. Jaha, det var en händelserik vecka med din son och hans kompisar. Det är så otroligt värmande att läsa all den energi och kärlek du ger din son, han ska bara vete vilken underbar mamma han har. Det jag också tycker om, är att du själv ger dig egentid så du kan ta hand om dig och se till att du mår bra. Jag ser fram emot att få följa din blogg, men nu är det dax för mig att gå och lägga mig. Sov så gott min sköna, så ses vi i morgon. Kram Camilla

2009-01-20 @ 23:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0