Viktminskning...

Jag är glad, jag har gått ner hela 8,1 kg sen jag började med mitt viktminskningsmål. Det känns så himla bra att känna att målet närmar sig. Jag kunde ha ett par jeans idag som jag inte har kommit i på ca 1½ år, det är ju fantastiskt. Nu är det bara att fortsätta i samma anda och ju närmre kommer jag mitt mål.
Kämpar med korten här hemma, fy farao vad kort vi tog... Men helt underbara att titta på och drömma sig bort till sanden och värmen. Snart kommer det bilder från resan.

Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

dutiga du!

2008-12-14 @ 19:41:30
URL: http://vovvenviggo.blogg.se/
Postat av: Christina

Haha ja, visst passar han bra där?! :)

2008-12-15 @ 21:59:06
URL: http://pinapina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är så himmla imponerad av dig och glad för din skull att du fick på dig dina jeans. Jag önskar dig bara lycka till! Kram Milla

2009-01-20 @ 23:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0