Fina sonen...

Ja, det är en fin son jag har och vilket ansvar han tar. Han är ju som sagt ledig lite längre än mig, han börjar inte skolan förrän den 27 augusti. Så det innebär att han tar fullt ansvar för vår Moltaz  och sig själv. Idag ringde han när han höll på att laga spaghetti och värma köttfärssås, lunchen fixad och därefter lämnade han Moltaz en stund för att cykla in till stan. Det funkar så bra och jag blir så stolt och glad över min fina son, älskar dig av hela mitt hjärta...

Lite mer bilder från Bornholm kommer här:


På väg mot Bornholms konstmuseum.

Mot Helligdomsklippan



Ytterligare en fin rundkyrka




Minihus inne i Rönne




Väderkvarnar även här

Vackra Gjudhem från ovan



Östermaries kyrka



Härligt bad i Dueodde

Ser ni vad jag ser i stenen?

Urk vilken rackare

Vandringsled i ekodalen

Framme vid Rytterknäckten, 162 m över mark





Det var bilder från vår fina vecka på Bornholm, många bilder blev det. Har en del kvar att blogga om innan jag är ifatt, phu... Får ta det en annan kväll för nu väntar en hund på sin kvällsrunda...

Tjingeling till er alla och sov så gott när John Blund kommer till er...

Kommentarer
Postat av: Johanna och gänget

Han är fin fin din son! Vilken miljö ni besökt!

2009-08-10 @ 23:02:23
URL: http://vovvenviggo.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vilka underbara bilder från er resa.



Jag blir så imponerad av Alex Han är så duktig Du kan verkligen var stolt.



Kramar från Motala

2009-08-11 @ 08:00:39
URL: http://finastearabella.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tro jag det att du har en fin son, han som har en sådan underbar mamma.

Vilka fina och härliga bilder, fick just en härlig återresa till underbara Bornholm tack vare dina bilder.

Ha en bra dag och kram kram

:-))

2009-08-11 @ 09:08:30
URL: http://tankarombilder.blogg.se/
Postat av: Annelie

Va mysigt ni haft det, verkar vara ett riktigt härligt ställe. Och självklart är Alex en riktigt duktig kille. Kram kram

2009-08-11 @ 12:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0