Blocket!

Nu har jag lagt in Alexanders försäljningsannons på Blocket. Han har rensat bland sitt lego och säljer en hel del. Som ni vet sen tidigare så pågår en utrensning för att få ett lite mer "mognare" rum. Så därför säljer han även sin 1 år gamla Sacco Säck och en hylla. Hoppas verklligen att det går bra och att han får sina saker sålda. Min stora grabb...

Nu väntar tvättstugan på mig, jippie vad kul, haha.

Vi hörs senare, ha en toppendag alla. Njut av söndagen och mys så där lite extra och var rädda om varandra.
Kramar till er från mig.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Lycka till med försäljningen



Kramar från Motala

2009-02-08 @ 21:48:08
URL: http://finastearabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0