Bokat biljetter!

Nu har jag äntligen bokat biljetter till sommarens teater. Svensson Svensson som spelas i Krusenstiernska trädgården ska vi se. Jag, Alex, mor och far ska avnjuta den här troligen roliga teaterföreställning. Vi gick förbi där ikväll då den har premiär och det skrattades och applåderades för fullt så det bådar gott. Igår på min ensamma mamma dag hade jag det skönt i solen, lite bad i poolen, lite läsning och lite träning med Moltaz. Men att ut och gå det vart han inte supersugen på, han lade sig ner och tvärvägra gå så det var bara att bära en bit... Tror det har en del att göra med värmen som råder nu, köksgolvet är skönast att ligga på eller ute på gräsmattan i skuggan.

Under min ensamma tid så ringde mamma och berättade att min morbror med familj hade kommit på besök och de ville ju jag också träffa så vi for ut en liten stund för att kramas lite och självklart visa upp vår ögonsten Moltaz. Vi träffas inte så ofta pga långa avstånd men det är alltid lika kul när vi väl gör det...

Här är ett kort från en tidigare träff, puss på er och det var roligt att träffas, trots att det bara blev en liten kramstund... Hoppas vi ses snart igen...


Moltaz dagbok:
Husse gör något konstigt med mina godisar, han gömmer dem och säger "sök". Hm, undrar vad han menar men jag har märkt att han blir superglad när jag hittar dem. Och under våra promenader om kvällarna så får de där männskorna för sig att rätt vad det är försvinna, men det går ju inte för sig för vi ska vara samlade hela flocken så det fixar jag lätt som en plätt. Jag använder mig av min supernos och vips så har jag hittat dem och då blir de så där glada och ibland får jag godis, det här är ju riktigt kul... Ja, jag har det bra här med min flock även om det är lite jobb att hålla reda på dem och mitt godis som de lyckas lägga bort ideligen...
Voff voff från Moltaz

Nu väntar sängen med lite läsning och sedan en ny fin dag att se fram emot.
Sov så gott och dröm söta drömmar du fina människa.
*Puss och Kram*

Kommentarer
Postat av: Lotta

Va kul me teater. Man är glad flera dagar, efter allt skrattande.

Kul att ni är så duktiga på att träna er lille ögonsten.

Kram :-)

2009-07-03 @ 11:00:46
URL: http://tankarombilder.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hoppas att ni får en superhärlig upplevelse när ni ser teatern. Håller tummarna för att den är superbra



Kramar från Motala

2009-07-05 @ 19:30:35
URL: http://finastearabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0