Måndag igen

Sitter här på jobbet och har lite rast. Hade behövt vara ledig nån dag till för helgen går alldeles för fort, den bara säger hej och sen är det måndag igen. Är lite trötter och hade svåååårt att komma upp idag, tror det beror på sommartiden. Men det är bara att gå och lägga sig i tid ikväll och hoppas att piggheten infinner sig i morgon. Helgen har varit härlig och överaskande men kort, återkommer om själva överaskandet lite senare. Ett valpsug har infunnit sig hos oss, fick nya bilder i fredags där de har börjat öppna sina ögon. De är såååå söta de små liven...

Nu ska jag återgå till jobbet och göra lite nytta, puss på er och ha en underbar dag.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Nu blir jag nyfiken

Vilka underbara bilder jag fick av dig MYYYYSSS!!



Kramar från Motala

2009-03-30 @ 11:37:45
URL: http://finastearabella.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åååå bilder! Imorn åker jag! Det pirrar imagen hela tiden!

2009-03-30 @ 17:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0