12 år sedan...

Idag för 12 år sedan så ville Alexander komma ut, dock 5 veckor innan utsatt tid. Nu närmar sig klockan 24 och då hade mamma Fia ont, väldigt ont men var fortfarande hemma. Värkarna tog i och blev mer regelbundna så när klockan blev 01.00 på natten så begav vi oss in till förlossningen och vips så hade två timmar gått och en alldeles underbar liten människa låg på min mage kl 03.00. Alexander min prins på denna jord var född, 3 maj kl. 03.00. 3050 var vikten och längden 49 cm och så söt, så sockersöt, kärlek vid första ögonkastet... Jag älskar dig av hela mitt hjärta och vill dig allt gott här i livet...

Nu blir det sängen och sen blir det sång och hurrande för Alexander på hans 12 års dag. Sång och paket och en morgonbricka med godsaker på, kan det bli bättre...

Hipp hipp hurra min fina son

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hör ni något i luften som surra är det bara vi från Blekinge som hurrar.

Tusen grattis på 12- års dagen Alexander, hoppas du får många paket och go tårta.

Kram

2009-05-03 @ 08:55:28
URL: http://tankarombilder.blogg.se/
Postat av: Johanna med familj

GRATTIS i efterskott!

2009-05-03 @ 21:11:50
Postat av: Angelica

Tack för att vi fick vara med och fira denna härliga 12-årsdag



Kramar från era vänner i Motala

2009-05-04 @ 13:08:34
URL: http://finastearabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0