Scouting

Var med sonen och hans scoutinggäng och paddla kanot i torsdagskväll. Jisses vad kul det var. Vi paddla i hela två timmar och meningen var att de skulle klara av det här själva så jag satt bara och njöt i det vackra kvällsvädret. Men när suget smög på så vart jag där med paddeln i vattnet, det är ju så himla roligt. Killarna fixade paddlingen, vändning, backning och byte av platser väldigt bra. De flesta iaf får jag väl tilläga... Nästa helg ger dem sig ut på en paddlakanothajk med en övernattning så då gäller det att de spetsar öronen och gör det bästa. Tror att de kommer att paddla själva då och ledarna har en båt och kör efter dem, spännande...

Nu väntar återigen jobbet, men jag försöker att lägga ut nya Moltaz bilder lite senare ikväll. Ha en fortsatt bra dag alla fina där ute...

Stort grattis till Stina som fyller 1 år idag, GRATTIS SÖTUNGEN

Kommentarer
Postat av: Stina

TACK! eller Ack som hon snarare säger!

2009-05-15 @ 21:15:13
Postat av: Angelica

Vad roligt med en kanothajk Hoppas att de får underbart kul då



Kramar från Motala

2009-05-17 @ 18:55:02
URL: http://finastearabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0