Härliga Fredag

Idag är det en härlig dag, det är en härlig fredag. Det härliga med fredag är att det är lite ledig tid som följer, lite tid med mys, gos och bara få vara med son och hund. Mys på hög nivå.

Alexander vaknade med ont i halsen så vi får hoppas han inte känner sig sämre när jag jobbat klart. Moltaz var pigg som vanligt men har nog kommit in i en förkönsmognad. Han är inte lika följsam just nu och det är mycket han inte VILL. Hm, han är ju 7 månader och har börjat lyfta benet lite då och då. Men det går över så småningom så det är ju en världslig sak.

Ha en underbar fredag allesammans och njut av ledighet tillsammans med dem ni håller kära. Släng in en dos bus och roligheter också.

Nu kallar barnen och jag måste åter gå i tjänst.
Tjolahopp från mig och en blöt höstpuss och en stor värmande kram...


Kommentarer
Postat av: Ewa-Lotte

Hej!

Först ett tack för inläggen på min blogg. Sen vill jag skicka en krya-på-dig-hälsning till Alexander och önskar er en riktigt mysig helg.

Kramar till er tvåbeningar och en nospuss till Moltaz som nog kommit in i slyngelåldern.

2009-10-16 @ 14:16:52
Postat av: Angelica

Hoppas att ni hade en riktigt härlig fredag och att ni får en fortsatt trevlig helg

Kram

2009-10-17 @ 15:43:57
URL: http://finastearabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0