Bjuden på trevligheter!

I onsdagskväll så blev jag bjuden på Kalmar fashion show. En kväll med mode, smink och vackra saker i fokus. Jag var barnvakt till Alex klasskompis och hans två systrar förra helgen och som tack för hjälpen fick jag den här kvällen tillsammans med mamman. Vi gick först på After Work och pratade, åt och drack ett glas vin. En väldigt trevlig kväll och behövlig dessutom. Det var länge sedan jag gjorde någon "vuxengrej" så det kändes toppen...
Ska erkänna att jag fick lite mersmak...

Nu kallar jobbet igen, fredag idag och det är så gott... Snart ledig helg med mys och vila.
Kramar och en och annnan puss...


Kommentarer
Postat av: Angelica

Oh så mysigt för dig Det är du verkligen värd.

Hoppas att ni får en underbar helg

Kramar från mig

2009-09-25 @ 09:34:52
URL: http://finastearabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0