Sköna söndag!

Började dagen med en långpromenad med Moltaz. Solen sken och snön glittrade och Moltaz gick riktigt fint och hade full uppmärksamhet gentemot mig... Vi gick i 1½ timme, så himla skönt. Alexander har sovit hos sin mormor och morfar inatt så inga mattider att passa för mig :-).

Jag har även hunnit med att klippa Moltaz idag och jisses vad mycket hår som försvann. Han är duktig med klippningen men vill gärna sitta ner hela tiden och det kan ju bli lite svårt när jag ska klippa bakpartiet så att säga.. Men tycker jag fick till att ganska bra. Det är lite trixigt att få till en bra Lagottoklippning men tycker att det går bättre och bättre för varje gång. Han har fått en helt annan kvalité på pälsen nu, det är så mycket utav ullen som kommit fram. Varmt och gott så här i kylan..


Lite belöning när klippningen är avklarad.

Har även hunnit med lite städning här hemma, inte lika kul... Det var jag mot dammråttorna 1-0 till mig...

Innan bedtime för Alex så spelade vi lite, ett spel som heter Lost Cities.

Nu blir det sista kisserundan med Moltaz och sen sängen. Ny vecka, har en rolig föreläsning att se fram emot på torsdag kväll. Me like... Sen blir det lönehelg och min godishelg, mumma :-)

Tidelo och sov så gott...


Kommentarer
Postat av: Angelica

Underbara fina vovve Vi saknar er alla så mycket!



Kramar till er alla

2010-01-24 @ 22:58:18
URL: http://finastearabella.blogg.se/
Postat av: Johanna och familjen

Såå söt han är!

2010-01-24 @ 23:02:33
Postat av: Lotta

Va du är duktig som klipper Moltaz själv. Bra och du sparar pengar och så är det ju roligt med att kunna själv. Gottehelg det har jag varje helg. Köpte mitt godis redan igår som jag ska ha tills på lördag.

Klart att du ska ta en tripp till Boris lilla butik. Jag lovar du kommer att gilla det.

Kraaaaaaaaaam

2010-01-26 @ 20:17:43
URL: http://tankarombilder.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-19 @ 07:22:40
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0