Vardag igen!!

Ja, då vart det vardag igen. Började jobba i torsdags och sen vart det fredag igen. Tänk om man alltid hade sådana här kortveckor. ME LIKE.. Idag har Alex och jag varit och sett på Nyårsrevyn. Den var bra och många skratt blev det. Nästa vecka kör alla aktiviveter igång igen och snart så fortsätter skolan för Moltaz, då vi ska gå unghundskurs med goa gänget. Längtar tills dess för just nu tror jag bestämt att vi har en liten fyrbent pubertetshund här hemma :-). Eller så har han bara lite ludd i öronen. På måndag blir det lite nya regler för mig, nya regler som ska göra livet lättare. Återkommer på måndag med mera info :-).

Sitter nu i soffan och kollar tv och äter gottit.. Kram kram från mig till er...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Recept kommer under kvällen =)

2010-01-10 @ 12:28:24
Postat av: Angelica

Tycker med att alla veckor borde vara kortveckor ;-)

Ser med förväntan fram emot vad dina nya regler består av



Kramar från mig

2010-01-12 @ 12:24:54
URL: http://finastearabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0