Badskor...

Har idag inhandlat två par badskor, har läst att det finns mycket koraller på sina ställen och eftersom man vill kunna bada överallt obehindrat så införskaffades dessa.





Väldigt sköna och behagliga att använda. Har även köpt lite nya böcker till Alexander och en hörbok som han kan lyssna på i luften. Nu närmar sig resan med stormsteg, resfebern stiger och längtan är stor. Känns lyxigt att åka till värmen när det är så höstmörkt och blött/kallt i Sverige nu. Ska bli så skönt att bara få njuta i två veckor och ta dagen som den kommer. Ska bli mysigt att få umgås med två personer som står mig väldigt nära, min son självklart på plats nummer 1 och därefter min lillebror som betyder mycket för mig.
Maldiverna here we come...

Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

ååååå så underbart!!

2008-11-11 @ 23:01:05
URL: http://minisdagbok.blogg.se/
Postat av: Annelie o William

Oj oj nu börja det närma sig! Snygga pjuck! Kram kram

2008-11-13 @ 11:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0