Övernattningskalas...

Ja, då var det igång. Alexanders efterlängtade övernattningskalas med ett lätt inslag av Hallowen. Jag vet, han fyllde år i maj... men bättre sent än aldrig. Han har bjudit 5 av sina bästa kompisar och alla kom. Det har varit lite paketöppning och lek på rummet, eller röj kanske man kan säga, haha. Just nu är de ute på ett uppdrag, jag har tidigare varit iväg  och gömt 2 st "kuponger" i en närliggande lekplats. De måste ju jobba lite för godis och film, eller hur.. De har fått en beskrivning på vägen och ett uppdrag vart de ska leta. Jag önskar dem lycka till. Jag återkommer under kvällens gång och lämnar rapport om deras kväll...

Mer kort kommer... Tjingeling så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0