Stormsteg...

Wieeee, nu  är det snart dags... Snart åker vi... Kvällen har ägnats åt att prova, packa, tvätta och packa lite till. Men nu känner jag mig rätt nöjd, tror jag fått med mig allt. Det är alltid en massa upp och ner packning när man ska iväg, har jag för mycket eller har jag för lite???? Den ständiga frågan. Men jag tror det är många som känner igen sig i det, haha, typiskt oss. Men i morgon bär det av ner till brodern i Lund. Har tagit ledigt och ska vara med Alexander en stund i skolan, därefter går tåget kl.14.47 till Lund. Sedan kommer den efterlängtade dagen, den stora resan väntar. Vi flyger från Kastrup 15.15 på lördagen. Resfeber finnes kan jag tala om. Inte lätt att packa när fjärilarna flyger omkring där inne... Men det är härliga fjärilar.


Apropå min kära vikt och kropp så kan jag meddela att jag har åstadkommit en viktminskning på 5,2 kg under min diettid och en himla massa centimeter mindre runt om på kroppen. Det känns jättebra och fortsättning följer. Under min semester kommer jag dock att unna mig god mat och kommer troligtvis inte att minska mer i kg, men så fort jag kommer hem igen så fortsätter mitt dietande tills jag nått en vikt där jag trivs med mig själv igen. Det har fungerat så himla bra att dieta, inga som helst problem och trots att jag får i mig ganska lite "mat" per dag så känner jag mig sällan hungrig. Härligt med något som funkar och härligt att man märker så snabbt resultat på kroppen. Tro mig det behövs när man inte trivs med det man ser i spegeln. Ska även komma igång med träningen igen och få upp kondis och muskulatur i kroppen, har haft det och vill ha det igen. Jag har ett kort på mig där jag är jättefin i kroppen och det är en sporre för mig. Dit ska jag komma...
Nu ska jag ta hand  om sista tvätten sen blir det sängen för min del. Ska drömma mig bort... Kanske hinner jag blogga innan flyget på lördag annars får ni hålla utkik, kanske att jag kan eller få möjlighet till ett litet blogginlägg under resan...
Kramar så länge, sov gott alla...


Kommentarer
Postat av: Annelie

Åh eh det redan dax! Ha det så skönt och va rädda om er! Kram kram

2008-11-14 @ 14:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0