En mysig dag...

Lördag igen, veckorna går så otroligt fort för att inte tala om hur fort det går på helgen. Sonens och min lördag började tidigt, ingen sovmorgon här inte men lite härligt snozzaaande.. Alexander är iväg på scoutläger över natten, de skulle sova i vindskydd över natten efter att ha tillbringat sin förmiddag på Boda Borg i karlskrona. Full av förväntan var han när vi åkte till scoutgården, de är ett härligt killgäng som går tillsammans på scouterna. Det känns så skönt att de här grabbarna har funnit varandra så bra och har så roligt tillsammans. Fem av dem går i samma klass dessutom. Tre av dem har dessutom påbörjat skrivandet på en gemensam bok, de ni..


En bild på Alexander när de var på scoutlägret i somras.


Idag har jag träffat mina goa vänner över lite lunch och mycket prat, ni vet så där mycket som vi kvinnor kan. Det är så skönt att få prata av sig lite då och då. Just vi som träffades idag har som mål att träffas en gång i månaden med våra barn. Alexander var ju som sagt inte med idag, men det var Annelies goa William och Hannas söta Ella.

William min goa prins


Ella charmtroll nr 1


Har nu pratat med min goa vän Annelie i telefon, inte så länge sedan vi träffades, men ibland har man ännu mera att prata om och vips så hade tiden runnit iväg en timme. Jag tror i alla fall att William var nöjd med att vi pratade "länge" för han hade en väldigt kul stund i köket med havrekuddar och allt, haha... Tack Annelie för att du är en sådan goo vän, det känns skönt att ha dig i min närhet. Jag uppskattar det verkligen. Nu ska jag sätta mig i soffan en stund och bara njuta. Kanske se en film.. Ha en mysig lördag och njut av det lilla i livet. Kramar Sofie


Kommentarer
Postat av: Christina

Hej hej! Fin blogg du startat, nu kan vi läsa varandras! :) Kram!

2008-10-20 @ 23:19:33
URL: http://pinapina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0