Nytt och fint...

Har lovat min vän Angelica att lägga ut lite bilder på mina nya fina möbler, så här kommer de... Börjar med en bild på min gamla fåtölj och en bild på den nya godingen...

Här kommer efterföljaren...

Visst är den fin, den ska jag ha i sovrummet, en skön plats att slappa i
eller att läsa en bra bok i...

Nu kommer det bilder på mitt vardagsrum, före och efter...

Viss skillnad va?



Visst skulle det passa bra med en hund så där lite på sniskan, en lite
mer levande då förstås...

Och nu kommer en bild på mitt fina vitrinskåp...

Så nu är det bara att komma och provsitta Angelica, vi väntar på er...
Nu är det nattning av en grabb som känner att det är något på gång i
kroppen, har ont i huvudet och känner sig lite hängig. Hoppas det inte
blir värre, håll tummarna...

Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

GE MEJ! Soffan och soffbordet ögonaböj!!

2008-10-27 @ 21:08:41
URL: http://minisdagbok.blogg.se/
Postat av: Annelie

gu va fint du fått det nu! bara en ny tv bänk eller varför inte en platt tv på väggen =)det vore ngt eller hur!!Kram kram

2008-10-27 @ 21:56:49
Postat av: Fia

Ny tv bänk blir nästa inköp, ska bara hitta en som jag gillar och som passar in... kram kram

2008-10-27 @ 22:24:38
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Angelica

Den ser såå skön ut soffan Jag förstår att ni somnar i den när ni myser :-) Vi kommer såååå gärna och provsitter/provsover soffan Riktigt längtar!! Den blev verkligen jättefin i ditt vardagsrum Ja hela rummet ser härligt ut.



Håller tummarna med dig att ni inte blir sjuka utan får hålla er friska Och hoppas att ni får ett härligt höstlov Kram



2008-10-27 @ 22:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0