Resan närmar sig...

Idag är det exakt 32 dagar tills vi sitter på flyget som ska ta oss till vår drömsemester. Har idag varit och tagit första delen av vårt vaccin "Twinex" tror jag det heter. En omgång till blir det samma vecka som vi reser och sen sista gången ett halvår efter vi har kommit hem. Därefter ska vi vara skyddade ett bra tag framöver. Det gick bra att ta sprutorna, vi var så duktiga så.. Det börjar kännas lite i kroppen att snart närmar det sig, förväntansfull och avkopplingssugen är jag sen ska det bli väldigt skönt med värme i två veckor.
Idag har vi varit och hälsat på våra goingar B, P och M. Det är alltid lika kul att träffas, åt väldigt god mat och supergod kaka med äpplen i. Vi fick en härlig pratstund som vanligt, hann med många ämnen som alltid är lika givande. Tycker väldigt mycket om er alla i den familjen, tack för att ni finns i våra liv....
Kvällens kommentar från bästa killen: Jag satt och åt ett kokt ägg när han fick se hinnan i skalet och sade:
"Säkerhetshinna för kycklingar" .
Det får avsluta skrivandet för i kväll. Sov gott alla och kram från mig.

Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

gosch! Vart ska ni??

2008-10-14 @ 23:11:45
URL: http://minisdagbok.blogg.se/
Postat av: Annelie o William

Hej gu va kul o följa er nu hihi! Kämpa på med ditt mål jag vet att du fixar allt du vill kram kram

2008-10-15 @ 22:29:34
Postat av: Annelie

Åh snäll Johanna o fixa blogg! Jag får tacka ännu en gång för hjälpen med min med! Kul o skriva men tyvärr inte alltid man hinner bara

2008-10-15 @ 22:38:04
Postat av: Bette

Hej!

Äntligen har jag tagit mig in på dina sidor,kul! Visste knappt vad en blogg var innan... Din kära fd svägerska,jag alltså, var på Smålandsnytt i måndagskväll,vaccinerade patienter mot flunsan så det "rök" om det.På tal om vaccination så heter sprutan ni tog mot hepatit A/B Twinrix,oväsentligt egentligen,men nu vet du!

Ha det gott! Kram Bette

2008-10-22 @ 12:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0