Solen närmar sig...

Nu går det fort, resfebern börjar ge sig till känna. Packningen sker i mina tankar och funderingar på hur det kommer att bli pågår i mitt huvud. Men åh vad jag längtar till denna resa. Det är idag bara 23 dagar kvar tills vi åker, nedräkningen har börjat. Vårt resmål är Maldiverna, denna vackra ö där jag, Alexander och min lillebror bara ska njuta av lugnet och dess avkoppling. Barfotasemester på hög nivå. 

Här är flygplatsen på maldiverna, en aningens annorlunda än andra
flygplatser...
 


Här är ön Kuredu som vi ska tillbringa vår härliga semester i två veckor på..


Det ska bli så härligt att få komma till värmen och till ett paradis som det sägs att detta är. Vår resa börjar lördagen den 15 november kl.15.15 från köpenhamns flygplats, mellanlandning i Frankfurt därefter direkt till Maldiverna. Men resan är lång och vi är inte framme förrän på söndagen kl. 10. Åh, vad jag längtar, ännu mer nu när jag skriver om det...

Kommentarer
Postat av: Christina

Jag kan följa med :D

2008-10-23 @ 23:26:29
URL: http://pinapina.blogg.se/
Postat av: Annelie

Du den här resan är du så värd efter allt ditt slit sen dn pappa gick bort och allt innan dess! Kram kram

2008-10-24 @ 18:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0