Trötte Fia...

Hej! Idag har vi haft fotografering på jobbet, phu vad tufft att se till så 18 barn ser okey ut med tanke på att vi skulle fotas efter lunchen. Sen när väl fotograferingen skulle ske så gällde det att få 18 barn att le och se så glada och söta ut.. Men det gick väldigt bra, alla var glada och fastnade på kort, till och med fröken Sofie... Jag är inne i en sådan där period ni vet där man aldrig är nöjd med hur man ser ut på kort. Tror det beror på att jag inte är nöjd med min vikt just nu, det påverkar ju hela utseendet. Men som alla vet så är jag på gång, har varit ute och gått 1½ timme nu i kväll medans Alexander var på scouterna, så skönt. Gick och funderade lite under min promenad, visst känns det som att livet bara rusar förbi. Det går så fort att man har svårt  att hitta de där stunderna där man bara kan vara utan en massa måsten. Känns som att man jobbar för mycket, jag önskar att det bara var 4 dagars veckor eller 6 timmars dagar. Dessa tankar får mig att längta om ännu  mer till vår efterlängtade resa som går av stapeln den 15 november. Där ska vi bara slappa och njuta av dagen som den är. För er som inte vet så är det till Maldiverna vi beger oss. Det är jag och sonen samt en medbjuden lillebror som drar iväg. Känns så kul att få ge både min son och min lillebror Fredrik och mig själv förstås en sådan här resa. Bjöd även med mor och bonusfar men de kände att resan skulle bli för jobbig för dem. Fast de ångrar sig lite idag... Jag tänkte att jag vill ju gärna göra något med dem också så det fick bli en vecka på gotland tillsammans. 5-12 juli var hela vår familj där och hade en underbar vecka tillsammans och upplevde så mycket tillsammans. Dottern Sofie bjöd på hela kalaset, jag älskar att ha möjligheten att få göra något sådant för mina föräldrar som hjälpt oss så mycket genom åren och som betyder så mycket... Älskar er... Här kommer lite bilder från ett härligt gotland.. Puss på er...
Här badar min mamma och Alexander i poolen som fanns precis utanför dörren där vi bodde hela veckan.
Det var en liten inblick i vår vecka på gotland... Sov gott till er alla för nu ska tötte Fia krypa ner och sova gott tills det är dags att snozzzaaaa lite, haha att jag aldrig lär mig att bara kliva upp när klockan ringer... Tidelo för ikväll...

Kommentarer
Postat av: Annelie o William

Till Gotland får vi planera en resa till, förstår att du längtar efter din semester!kram

2008-10-17 @ 18:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0