Bilder från påskhelgen

Ja, nu kommer det lite bilder från vår fina helg i Motala och vår trevliga lilla träff i Norrköping.


Min fina vän Angelica och Benjamin

På väg till Motala

Promenad vid vackra Varamon

Stor grabbsen har en härlig pratstund



Äggmålning


En härlig utflykt





Sen blev det en härlig träff i Norrköping hos fina Johanna med flock.

Sötnosen Sting

Fina fina Stina




Zebastian myser med Stina


Viggo mös




Söta Stina, man gör väl som de fyrbenta i flocken. :-)

Nu åker vi vidare mot Busfabriken och tackar hela fina familjen för en mysig
träff, hoppas vi ses snart igen. Puss till er alla från oss...

Här leks det för fullt

Zebbe i full fart


Mammsen låg i massagestol och hade det gott...

Två nöjda grabbar efter en dag på Busfabriken

De här alldeles underbart fina sockorna fick jag av min finaste Angelica, tack
min fina fina vän. Myssockor som används flitigt på kvällarna, tack vännen...

Då vart en fin och trevlig helg till ända, tack för fina stunder Angelica. Hemma
väntade de här filurerna.

Mormor mys väntade också till vår stora glädje, puss mormor, vi älskar dig...

Det blev visst en massa kort och klockan sprang iväg, så nu blir
det sängen mina vänner. Sov så gott och kram från mig.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilka härliga kort



Kramar från Motala

2009-04-24 @ 11:34:18
URL: http://finastearabella.blogg.se/
Postat av: Lotta

Va mysigt ni har haft det. Vilka fina kort, är ju så roligt att fota. Jag har en Nikon D60 som jag är mycket nöjd med. Hoppas allt är bra med er?

Kram

2009-04-24 @ 20:29:28
URL: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0