Mammsen mys

Idag är det fredag och arbetsveckan lider mot sitt slut. Igår hade jag en sådan där himla rolig städkväll hemma, men fint och rent blev det iaf. Den här helgen går i mamma/mormor tecknet. Mor min kommer till oss idag och stannar hela helgen. Så vi ska mysa och bara ha det bra, en och annan utflykt kan jag tänka mig att det också blir. God mat och promenader står också på schemat, det är inte ofta vi är själva så här en hel helg. Så nu får vi passa på att rå om henne lite extra, ska bli kul och mysigt. Min lillebror i Lund får den här helgen rå om pappsen lite extra då han tar tåget ner och stannar till på söndag. Det är en julklapp som brodern gav föräldrarna, tågresa och diverse myssaker i Lund, var och en för sig. På så sätt får lillebror lite extra tid till far den här helgen och för mor en helg lite längre fram. En toppenjulklapp tycker jag...
Så Fredde ta nu hand om far så där lite extra så tar jag hand om mor här hemma... Jag önskar er en härlig helg...

Bilder från vår sköna helg i Motala kommer in nån gång under helgen.

Nu kallar jobbet igen men vi hörs snart igen... Puss och tingeling från mig...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det var bland det mysigste julklappar jag har hört talas om. Detta ger ju er med en underbart mysig helg



Kramar från Motala

2009-04-17 @ 20:02:24
URL: http://finastearabella.blogg.se/
Postat av: Annelie

Perfekt! Kram kram hälsa mor din

2009-04-18 @ 19:58:43
Postat av: Lotta

Kul idè.

Kram ;-))

2009-04-19 @ 21:43:06
URL: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0