Bjuden på lunch...

Jag måste bara få berätta om min dag. Fick sluta tidigare idag till min stora glädje. Ringde hem till Alex, så han rasta Moltaz och lämna honom hemma (träna honom på att vara själv). Sen fick vi lite egentid och gjorde småärenden som inte hunnits med riktigt. For bla. in till stan där Alex skulle växla in sina mynt som han sparat ihop. Han blev glatt överaskad för det vart lite mer pengar än han räknat med. Därefter lägger han armen om mig och säger:

 -Mamma jag har så mycket pengar just nu så jag kan faktiskt bjuda dig på lunch idag.

Så sagt och gjort och med mammatårar i ögonen och ett hjärta som smalt så for vi vidare mot IKEA och åt en mysig och trevlig lunch tillsammans. En väldigt god kycklingrätt åt jag.. Tack snälla, fina son för en underbar lunch.

JAG ÄLSKAR DIG



Kommentarer
Postat av: Annelie

Åh så gullig kille!! Kram kram

2009-08-16 @ 16:14:35
Postat av: Angelica

ÅHH så härligt Vilken kille du har!



Kramar från Motala

2009-08-16 @ 22:05:16
URL: http://finastearabella.blogg.se/
Postat av: Lotta

Veckans sol till sonen som är så gullig mot sin mamma.

Kram kram

2009-08-27 @ 10:54:08
URL: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0