Alla Hjärtans Dag

Mitt mamma hjärta är så tacksamt, vilken härlig son jag har. Han väckte mig idag och gav mig ett väldigt fint kort som han pysslat med under morgonen. Jag fick även en fin smörkniv som han gjort på scouterna. Mitt lilla gull,
 jag är så glad att jag har dig.

Vilken underbar text han har skrivit, tack snälla.

Efter frukosten bakade vi lite äppelmuffins med mandelmassa, de ser så goda ut.

De här ska vi ta med oss till mamma där vi ska äta en alla hjärtans middag. Alexander har fått en ask med röda, goda gelehjärtan av mamsen. Hans favoritgodis så gissa om han blev glad.

Nu ska vi åka och köpa en bukett tulpaner och varsin trisslott till föräldrarna och oss själva också, tänk om turen infaller ikväll när vi skrapar. En sak till, jag pratade med Lagotto uppfödaren i torsdags och jag kan säga att det ser mycket lovande ut. Lite Lagottisar beräknas komma till världen den 14/3 om allt nu går som det ska. De håller just nu på att flytta till Öland, kanon för då blir det nära och det gillar jag. Ska ringa igen i början på mars och boka tid för att hälsa på, nu håller vi alla tummar för att allt ska gå bra... Vi längtar till efter en liten lurvelhund här hemma...

Alla hjärtliga kramar till er alla på Alla Hjärtans Dag.
Hej så länge. Ge den person som finns i din närhet en kram för kramar kan vi aldrig få för många.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilken söt son du har



Ha en underbar Alla Hjärtans Dag



Kramar från Motala

2009-02-14 @ 15:52:20
URL: http://finastearabella.blogg.se/
Postat av: Johanna

Söta alexander honom har du fostrat kanon! Mys med valp!

2009-02-14 @ 19:33:25
Postat av: Lotta

Va mysigt! Det ät gott att få och ge till de man tycker om. Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaamen den bästa presenten i världen.

Ha det mys/ Lotta

2009-02-15 @ 17:23:03
URL: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0