Sköna tisdag...

Har haft en skön dag, varit på ett häligt humör, känts bra i hela kroppen. Haft en rolig dag på jobbet och gett barnen många goa skratt. Slutade tidigt idag, vilket alltid är skönt. Man behöver ha en tidig dag i veckan så man kan göra lite vad man vill. Jag har varit på helkroppsmassage ikväll, åh vad jag älskar det. Beröring i alla former är gudomligt och massage är bara bäst. Jag får massage av en tjej som heter Nina och hon jobbar på gymmet jag går på och hon har även hand om viktgruppen som jag är med i. Vi hade möte ikväll och viktkoll och det är så kul, vågen fortsätter att peka neråt och det är så lite jag har att gå ner nu. Kom på att jag har gått ner tre hela storlekar sen den 31 augusti. Känns riktigt kul att prova kläder igen, nu passar lite mer och framförallt så sitter det bättre på min kropp.

Hm, härliga tanke... Fias kropp i fas till sommaren eller redan till våren. Jippie så skönt, bra jobbat jag...

Nu blir det sängen för en lite trötter Fia, i morgon är det redan onsdag igen, sen fredag, sen helg, ja, jisses vad veckorna går fort...

Kram alla och ta vara på varje dag på bästa sätt, fyll dem med värdefulla saker och meningsfulla ting och sist men inte minst ta hand om dig själv och unna dig något som gör gott för själen.

Tre saker jag har gjort bra idag:
1. Skrattat mycket och fått barnen på jobbet att må bra, haft en bra jobbdag helt enkelt.
2. Givit mig själv njutning och egentid genom en helkroppsmassage, underbart.
3. Haft en myskväll med härliga diskussioner och kärlek, älskar dig min underbara son, tack för att du finns hos mig.

Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

å du peppar mej!!! Nu är de skärpning här..

2009-02-25 @ 08:27:11
URL: http://minisdagbok.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vilken underbar dag du hade igår Härligt med skrattande barn, en skön massage och att nå mål



Kramar från Kalmar

2009-02-25 @ 20:42:44
URL: http://finastearabella.blogg.se/
Postat av: Christina

Svar: Ingen fara! Näe tyvärr lär du ju inte kunna ta med honom alls i sommar. Han måste ju vaccineras 2 ggr och 120 dagar efter 2 vaccinationen minst måste det gå innan man kan göra antikroppsprovet. Synd men uppfödaren kan säket passa honom! :)

2009-02-27 @ 23:04:47
URL: http://pinapina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0